2014. augusztus 10., vasárnap

Ezüstök


Pár héttel ezelőtt készítettem a Halványlila-fehér virágfüzér nyakékemet, ekkor fűztem meg ezt a két mintát először. 
Éreztem, hogy lesz még folytatása, hiszen roppant egyszerű, igazán mutatósak....és ezt, amit rögtön szetté alakítottam, valóban mutatóssá ezüsttel sikerült varázsolnom - és tényleg ilyen, enyhén áttetsző, több helyütt ezüstösen csillogó.
A fűzése közben gondolkodtam a nevén, legyen tehát.......Zillia 







A másik, szintén rombusz forma, szerintem nem olyan mutatós, mint az előző, de érdemes lesz vele foglalkoznom, mert van benne valami, ami nagyon megfogott - rendelnem kell piramid gyöngyöt és szettesítenem kell, és talán ennek a mintának nem áll jól az ezüst...valami ütősebb, hangsúlyosabb színből kell elkészítenem


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése