2014. március 5., szerda

Tavirózsafüzér

Freeform - imádom! 
Ebben az évben ez lesz az én utam......
....készítettem már ilyeneket, most már utána is olvastam, nézelődtem másnál is ebben a témában. Kicsit úgy érzem, hogy a többi freeformtól kicsit visszafogott az én világom, de nekem így tetszik. .....és íme, tessék, a következő:
Imádom, hogy szabad lehetek. Sokat tanultam a Nagyoktól, biztosan tudnék is még, de ez most egy megálló lesz - sokáig. 
Fantasztikus, ahogy a kezem alatt alakul egy-egy elem, ahogy egymáshoz kapcsolom és díszítem tovább, ígérem, lesz még nagyon-nagyon sok! 


Ebben a nyakékben három mintát dolgoztam össze, és én egyszerűen imádom! Csodás a sok forma, az asszimetriája, a színe.......metál amethyst superduok, halvány rózsaszín áttetsző pirmaidok, crystal és fuchsia ab 2x xilion swarovskik, és lüszteres fehér japán tohok, cseh bichonok, talán még pár szem farfallet is csempésztem bele.....





....és a barátnőm, Petra is felpróbálta! Ugye, milyen szép??! ;)


3 megjegyzés: