2014. augusztus 17., vasárnap

......cupcakes 2......



Keresztelőre mentünk! 
Tudom, hogy illik vinni tortát, én viszont - a formabontó - nem sütöttem tortát, mert nem tudok, nem is süttettem, rendeltem, mert, hát, nem is tudom miért! Inkább úgy döntöttem, sütök sok-sok kicsi tortácskát, kétfajtát; 57 darab lett és nagyon finom......volt!

 Ennek a tésztájában áfonyalekvár van, cukor helyett hársmézet tettem, a tetején pedig tejszínhab felturbózva egy kis túróval



 Óóó, és ő egy isteni dolog! A tésztájába kellett volna tennem natur joghurtot, el is mentem a boltba, hogy vegyek, és ott találtam mandulás, pisztáciás görög joghurtot, így az került bele némi mandula aroma kíséretében, valamint reszeltem bele kevéske csokoládét. A tetejét vajas krémmel díszítettem......



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése