2015. április 16., csütörtök

Ezüst és fire opal - Stamatina mintámmal


Már vagy egy hónapja megérkeztek a Khéops par Puca gyöngyeim, ezek a kis háromszög alakúak, természetesen ezüst színben. 
Mikor még csak a rendelés fázisában voltam, elkezdett dolgozni az agyam, hogy miként és hogyan tudok belőlük ékszert készíteni. Megérkeztek, aztán felborult az elgondolásom, mert nem így képzeltem el rajta a lyukakat....ne kérdezzétek, hogyan, de máshogy!
 Nézegettem az ezzel a Khéops par Pucaval készült ékszereket, de mintát nem! Én akartam, segítség nélkül....és itt van! Ő az enyém, az én mintám a Pucaval, de még egyelőre neve nincs.....de talán, míg a blogbejegyzés elkészül, az is meglesz! 

 Stamatina
olasz női név, jelentése: ma reggel!   És azért ez, mert ma reggel született és végre használtam a Khéops par Puca gyöngyeimet


Készült hozzá fülbevaló is, szerintem igazán csodás......


....és kékben is csodás crystal swarovskikkal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése