2014. június 4., szerda

Könnyed, nyári viseletek - 2014





Fél éve kötöttem barátságot a kumihimoval....egyszerű a technika és nagyon mutatós dolgokat lehet belőle készíteni. 
Először nyakláncok láncrészére használtam, de ahhoz számomra túl nagynak (durvának) bizonyult. Jött egy kis szünet, míg gondolkodtam azon, hogyan tudnék mégis ezzel a technikával ékszert készíteni. 
.................és jött a nyár és a kétszer a csuklóra tekerhető megoldású karkötők gyöngyökkel és gyöngybogyókkal díszített kiegészítéssel. 
El kell mondjam, ezeket viszont mindenki imádja, és ami az egészben jó, hogy Bendegúzom, az én hétévesem szeret kumihimozni, tehát, ő az, aki nekem segíti elkészíteni a fonatokat, nagyon élvezi, várja, hogy elkezdjek egyet, sok esetben segít összeállítani a színeket is. Érdemes kipróbáltatni a gyerekkel is tehát, hadd ügyeskedjen, fejlődjön ő is ;)



A másik könnyed, nyári viselet a bőrszálas megoldású karkötők - a legegyszerűbb a csuklóra hajítani egy nyári nacihoz, ruhához....ilyenkor úgyis egyszerűbb egy fülbevalót a fülre akasztani, egy karkötőt a kézre dobni és készen is vagyunk, indulhatunk......ezek pedig igazán öltöztetnek, színesítik a nyarunkat



        Köszönet a gyöngyudvarnak a jó minőségű alapanyagokért!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése