2014. február 18., kedd

Néhány 2013-ban készült ékszerem....

....melyeket egy nagyon tehetséges fotós ismerősöm örökített meg nekem! Szeretem, ha ő fotózza az ékszereimet, olyan aprólékos, kidolgozott, színhű... 
Köszönöm Andrea Szabó

Igazán szép szett, swarovski rivoli kristályokat foglaltam be superduokkal - imádom ennek a szettnek a színét, a pezsgőt és a pirosat így, együtt

Pávaszem rivoli kristály és türkiz swarovski, némi bronzzal - mesés az összhatás


 Bőrszál és rivoli befoglalás superduoval - mutatós darab lett

 Ez is egy mesés ékszer, csodás színekkel

Nem a megszokott forma, viszont igazán különleges

....

Esküvői ékszer lett.....

Ez is egy menyasszonyt díszített az esküvőjén  

Csodás superduo szett pár szem swarovski kristállyal - elkészítettem, esküvői ékszernek szántam, de aztán mégsem az lett belőle. Egy kedves barátnőm szeretett bele és viseli rendszeresen

Menyecskeruha mellé készült ékszer

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése